צוות ארז גני עדן מתמחים בהגשמת חלומות ירוקים – עיצוב, תכנון והקמת גינות פרטיות, גינות גג וגינות ציבוריות במחירים המתאימים לכל כיס. 

מעבר לעיצוב הגינה עצמה המותאם לרצון הלקוח ולאופי הבית והחצר בה היא נמצאת, מקפידים על תיכנון מערכות ההשקיה באופן חכם וחסכוני, כך שיהיה חסכון משמעותי של מים לאורך זמן.

בנוסף מתמחים בחברת גני עדן גינון, בהנחת דשא סינטטי וכן בהקמת גינות המשולבות מסלעות ופינות גן עם דשא סינטטי ומשטחי ישיבה מדק או מאבן.

כשאתם פונים לגני עדן תכנון, עיצוב והקמת גינות, אתם מקבלים פתרון הוליסטי כולל במקום אחד:

תכנון גינה מקצועי, תוך שאנו מביאים אליכם את כל הידע והנסיון הנצבר שלנו, המאפשר לנו לתכנן עבורכם את הגינה המושלמת עבורכם, תוך התחשבות ב"חלום" שלכם, בשטח הגינה שלכם המיועד, וכמובן בתקציב העומד לרשותכם. 

הקמת גינה בהתאם לתכנון שלנו (או של אדריכל נוף מטעמכם) – החל מפיתוח הקרקע הכולל את הקמת המסלעות, הפרגולה, הקמת הדק או המשטח המרוצף, יציקת התוכן בגינה המתוכננת – בחירת ונטיעת העצים הצעירים או הבוגרים שנבחרו, שתילת דשא טבעי, או הנחת דשא סינטטי, בחירת הצמחיה הנכונה ושתילתה בגינה באזורים המיועדים לכך ואפילו סיוע בחירת האזור המתאים לשמש כפינת המנגל.  

תחזוקת גינה לשימור, תחזוקה וטיפוח שוטפים של הגינה, למען תוכלו להינות ממנה לאורך זמן. כולל חידוש צמחים עונתיים, ואפילו תחזוקת פינת צמחי התבלין שלכם.

התקשרו אלינו עכשיו לפרטים נוספים ולייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם.

תנו לנו להגשים לכם את חלום ירוק